Poligrafia, a marketing

yczaj taniej...Drukarnie Internetowe rosną jak grzyby po deszczu- nic dziwnego, bowiem wizja wysłania plików przez stronę, która sama poinformuje nas, czy wszystko jest w porządku w kwestiach technicznych (formaty, kolory, rozmiar

Poligrafia, a marketing naklejki wypukłe 3d
Nalepki mogą przybierać rozmaite formy i kształty, również wypełniane żywicą lub z tworzyw sztucznych. O różnych poligraficznych tematach.

Druk przez internet- prosto, szybko i zazwyczaj taniej...

Drukarnie Internetowe rosną jak grzyby po deszczu- nic dziwnego, bowiem wizja wysłania plików przez stronę, która sama poinformuje nas, czy wszystko jest w porządku w kwestiach technicznych (formaty, kolory, rozmiar itp.).

Nie wszystkie jednak drukarnie mają możliwość zamawiania bezpośrednio za pomocą ich strony, a to błąd i an tle konkurenci wypadaj krótko mówiąc- kiepsko. Jednak cena jaką trzeba zapłacić za możliwość zamówień online może odstraszać co mniejsze drukarnie i zakłady poligraficzne od takiej inwestycji.


Definicja drukarni

Drukarnia ? zakład produkcyjny zajmujący się wytwarzaniem różnorodnych wyrobów poligraficznych. W szczególności mogą to być gazety i czasopisma, broszury i książki, jak również szereg druków akcydensowych łącznie z opakowaniami. Drukować może zarówno na masową skalę, jak i druki spersonalizowane, czyli takie, gdzie każda kopia jest unikalnym egzemplarzem. Poszczególne drukarnie mogą zajmować się tylko samym zadrukiem podłoża, jak również wykonywać czynności introligatorskie, przez co wytwarzać nawet gotowe wyroby poligraficzne, a więc oprawione i ewentualnie uszlachetnione, oraz przygotowane do dystrybucji. Zazwyczaj jednak nawet w najprostszej drukarni wykonywane są wstępne czynności introligatorskie, natomiast w rozbudowanych zakładach część introligatorska może stanowić nawet większą część zakładu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Drukarnia


Jak uzyskać dowolny kolor do druku

Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie. Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw. Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory:
C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego
M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy
Y - Yellow (Żółty)
K - Black (Czarny)
Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np. naklejek, wizytówek czy plakatów. Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.