Tradycyjność kontra nowoczesność - w firmie

ore rozbieżności pomiędzy konkretnymi usługodawcami w tym zakresie. Z pewnością główną działalnością takich firm jest zapewnienie klientowi adresu do korespondencji i obsługa przychodzącej do niego poczty. Trzeba zauważyć, że jest

Tradycyjność kontra nowoczesność - w  firmie

Wirtualne biuro ? co to znaczy?

Czym tak naprawdę zajmują się wirtualne biura? Na czym polega ich działalność? Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, gdyż obecnie istnieją spore rozbieżności pomiędzy konkretnymi usługodawcami w tym zakresie. Z pewnością główną działalnością takich firm jest zapewnienie klientowi adresu do korespondencji i obsługa przychodzącej do niego poczty. Trzeba zauważyć, że jest to dość pracochłonne, szczególnie w przypadku przychodzenia sporej ilości listów i wiadomości elektronicznych. Często wirtualne biura oferują także wsparcie w zakresie księgowości czy obsługa numerów telefonicznych. Coraz częściej możemy spotkać się także z możliwościami wynajmu przestrzeni biurowej w celu zorganizowania spotkania biznesowego itd.


Coworking

Coworking (też co-working, z ang. pracować razem) to możliwość indywidualnej lub wspólnej pracy w wynajętym pomieszczeniu, wykorzystywana głównie przez tak zwanych freelancerów. Możliwość coworkingu pozwala im na większy komfort pracy niż w domu. Można pracować spokojnie, ale nie samotnie1.

Centra coworkingowe znajdują się już prawie we wszystkich większych miastach. Z powodu rosnącej popularności coworkingu w Polsce2, także mniejsze obszary miejskie oraz miasta uniwersyteckie coraz częściej oferują przestrzenie dla coworkingu.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Coworking


O zarządzaniu czasem

Zarządzanie czasem ? planowe i systematyczne wykonywanie zadań, zmierzające do osiągnięcia celów.

Zarządzanie czasem obejmuje procesy wymagane dla zapewnienia osiągnięcia celów we właściwym czasie. Obszar ten obejmuje:

Wyznaczanie celów ? identyfikacja działań, które muszą zostać wykonane dla osiągnięcia celów
Planowanie ? estymowanie czasu potrzebnego dla wykonania poszczególnych działań
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji zadań
Realizacja ? stworzenie harmonogramu działań dla wykonywanych czynności, analizowanie kolejności działań, czasów trwania oraz wymaganych zasobów
Monitorowanie ? kontrolowanie osiągniętych wyników i ewentualna korekta celów


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarz%C4%85dzanie_czasem